Subject: FW: Muinsuskaitseseaduse järelhindamine
From: "Reesi Sild" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 13:39:07 +0200

Palun registreerida ja panna mulle täitmiseks ja Merle Põllule teadmiseks.

Reesi

From: Jaan-Eerik Puurand <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 11:11 AM
To: Reesi Sild <[email-masked]>
Cc: 'Kalle Karron / EKEL' <[email-masked]>
Subject: Vs: Muinsuskaitseseaduse järelhindamine

Tere!

Saadan Teile sisendi muinsuskaitseseaduse järelhindamisele.

Eesti Konsultatsiooniettevõtete Liidu liikmena olin valmis oma 
tähelepanekuid jagama

Austusega

Jaan-Eerik Puurand

Juhataja

Ehitusnorm OÜ

+372 5159467

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Käesoleva teate sisu, sh lisatud manused, on konfidentsiaalne ja mõeldud 
kasutamiseks ainult teate adressaadile. Igasugune teate kasutamine, 
avaldamine ja kopeerimine vastuolus selle eesmärgiga on keelatud. Juhul, kui 
olete saanud teate ekslikult, siis palume teavitada koheselt selle saatjat 
ning kustutada teade koos lisatud manustega. Täname.

This message and any attachment are confidential and may be privileged or 
otherwise protected from disclosure. It is for the exclusive use of the 
intended recipient. If you are not the intended recipient you must not copy 
this message or attachment or disclose, distribute or disseminate the 
contents to any other person. In such case, please inform Ehitusnorm OÜ  by 
sending an email or calling the sender of the message and delete this 
message and any attachment from your system. Thank you.

Saatja: Reesi Sild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 28. november 2024 09:04
Adressaat: 'EKEL' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Muinsuskaitseseaduse järelhindamine

Tere!

Kultuuriministeeriumile ei ole 25. novembriks laekunud Eesti 
Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liidu poolset kirjalikku sisendit. Kas teil 
on kavas see saata?

Lugupidamisega

Reesi Sild

muinsuskaitsenõunik

Kultuuriväärtuste osakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

628 2381 | 517 2613

Suur-Karja 23 | 15076 |Tallinn | Eesti

 <http://www.kul.ee/> www.kul.ee

From: EKEL <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 1, 2024 1:55 PM
To: Reesi Sild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Muinsuskaitseseaduse järelhindamine

Tere!

Eesti Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit soovib anda oma ühenduse poolset 
tagasisidet seaduse toimimise kohta ning kultuuriministeeriumis sel teemal 
kohtuda.

EKELi kontaktisikud on Jaan-Eerik Puurand (Ehitusnorm OÜ, juhataja, +372 
5159467, [email-masked] <mailto:[email-masked]> ) ning 
Kalle Karron (EKELi tegevjuht).

Parimate soovidega,

Kalle Karron
Tegevjuht

Eesti Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit (EKEL)
Kalasadama 4, 10415 TALLINN;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; +372 50 
54381;

 <http://www.ekel.ee/> www.ekel.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.